Московське сміття тягнуть на київську сцену

Новий театр на Подолі у Києві - рашомовний гадючник

У пресі з’явився репертуар на жовтень і листопад 2017 року щойно відкритого на київському Подолі РошенТеатру. І задекларував справжнє шоколадне жахіття. Там ставитимуть замало не щодоби по два москомовних спектаклі. Зрідка вкрапляючи туди давно зужиті п’єси українських авторів. Для відводу очей, зрозуміло ж. Позаяк усе ж відбувається у столиці України.

Іншими словами, у вельми незугарному за зовнішнім виглядом приміщенні утворилося нове злюче кубло рашоокупаційного пристанища різного українофобства. Особливо ж у світлі останніх кривавих подій на Східному Донбасі та в анексованому Кремлем Криму. Вельми прикметно все це, зважаючи на те, що новий заклад мистецької культури є надбанням обридлого всім бізнесу глави держави, який забороняється Конституцією України.

Робиться це, напевне, для того, аби не було скучно, особливо ж тим, хто активно зай мається очищенням древнього Києва від москомовного непотребства. Що з’явилася, заявила про себе спілка громадян «Рідномовний Київ».

Ось, скажіть, будь ласка, кому ж бо можуть бути з українців нині цікаві проблеми М. Горького, порушені в його давнешній, ще Лєніним високо оціненій п’єсі «На дні», чим, власне, стартує сезон у цьому ординському кишлі, коли не далі, як за стінами театру прозябає повсюдне наше соціальне дно, з більш пекучішими проблемами? А як реагувати на те, що на 15 жовтня ц.р., до прикладу, заплановано показати спектакль за сценарієм російського, як він себе величає, письменника Бориса Акуніна, насправді грузина за походженням Григорія Чхартішвілі - «Дзеркало Сен-Жермена». До речі, автора, якому через його проПутінську, проКремлівську, антиУкраїнську позицію заборонено в’їзд до України. Нафіга комусь потрібне тут якесь його «Дзеркало Сен-Жермена», якщо він чистокровний українофоб?

Виходить, що Акуніну фізично, тілесно кордон наш не можна пересікати, а ось його ідеї, думки, лозунги і заклики розповсюджувати можна зі сцени. Повна дурня, чи не так? Чому на подібне не реагують «некозли» з Мінкульту, Київської міськдержадміністрації?

Розігрується це, безперечно, у піку українцям. Аби збурити хвилю невдоволення, відволікти увагу від примаскованої здачі інтересів держави в Донбасі та Криму, які відбулися минулого тижня.

Ні, пропустити це не можна. Тому оголошується конкурс на варіант (проект) блокування роботи антиукраїнського кубла рашизму. Маємо добитися того, щоб горькі й акуніни зі своїми ординськими п’єсами раз і назавжди зійшли з української сцени.

P . S .

Варто було мені подібні ідеї озвучити у стрічці Фейсбуку, як знайшлися штатні «захисники» москофільства на столичній сцені. Пара жіночок стали розпікати мене в тому, що я, мовляв, неправий стосовно творчості Бор. Акуніна. Він начебто великий рос. літератор, і очікувана особа в місті над Дніпром.

Панянкам довелося пояснити, що Григорій Чхартішвілі помимо всього іншого написав, ще й власну "Историю государства русского", де головним героєм є такий же ідіот, як людиножер Путлєр, і твір цього пана насправді є не чим іншим, як збірником ідеологічних доктрин зі збирання російської імперії та розширення кордонів Московії, до складу якої входить і міфічна "Малоросія". Це глибоко ворожий щодо України й українців твір. Ось тому, на моє переконання, СБУ правильно зробила, що заборонила автору такої книги ступати на нашу землю.

Хочу сказати, що насправді Борис Акунін, як показує названий вище твір, є переконаний українофоб. Не зважаючи на його окремі цілком нейтральні щодо нас твори... А ще Акунін постійно пише, що України як держави немає. Цим підтримує версію відморозка Путіна.

Невже це вам цікаво у нього читати, пані й панове? Гадаю, що нічому акунінському в Києві не місце. В тому числі й п`єсі в шоколодній фортеці на Подолі...

А ось щодо Б. Акуніна думає професіонал театру, народний артист України з Одеси Богдан Чуфус. Ці рядки він написав у коментарі до моєї публікації до подій на Подолі у Фейсбуці:

«Навіть якщо на хвилинку абстрагуватись від антиукраїнських поглядів і висловлювань Б. Акуніна, то візьміть і прочитайте його книги. Це суцільне перебалакування того, що до нього сотні разів написано. Я спеціально купив і прочитав кілька його книг, - це ж абсолютна підробка, загорнута в таку собі авантюрну обгортку. Ми краще б повернулися до своєї РІДНОЇ і БАГАТЮЩОЇ ДРАМАТУРГІЇ, але ж наші нездарні і невігласи-режисери НЕ ЗНАЮТЬ НІ ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОГО ТЕАТРУ, НІ ДРАМАТУРГІЇ. Звідси і чуже сміття на сцені! А щодо вищесказаного, то виходить щось злочинно-дивне: автор персона нон-грата а його твори продаються і п’єси ставляться. То ж це: абсурд чи витівки 5-ї колони?»

Опублікував: Олександр Горобець
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Сигнал з Америки через пів століття

понеділок, 15 квітень 2024, 17:03

Сокровенне. Я давно-давно, ледве не все доросле, свідоме своє життя чекав цього дня. Бо не буває ж таке: зналися люди, симпатизували одне одному, розвело їх життя — і назавжди. Якщо ми, слава Богу, і живі, і здорові! Сучасне, як я вважаю фото пані Тама...

Кінець жлобству за державний кошт

вівторок, 9 квітень 2024, 7:45

Відверто. Ось і все, можна впевнено вважати 30 березня 2024 року в Україні завершилася ера газетно-паперового буму. Коли газетою, її публікацією, можна було, як недвозначно казали, вбити і людину, і муху. Саме цієї березневої суботи завершився випуск ...